Wat een drukte! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu Wat een drukte! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

Wat een drukte!

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

12 September 2006 | Zweden, Sundsvall

Er is weer genoeg te vertellen dus weer even een weblogje :-P

We hebben nog steeds erg veel feestjes bij mensen thuis dus vervelen doen we niet!
Het is zo druk dat we bepaalde mensen moeten teleurstellen dat we niet op hun feestje kunnen komen :-) want we zijn inmiddels in sundsvall bekent als "The dutch guys"
Gister hadden we een verjaardag van meisje uit Italie wat erg gezellig was. Zondag hadden we een film avond bij een paar Amerikanen en we moesten de fles absinth meenemen omdat ze dat graag wouden proberen omdat het zwaar illegaal is in Amerika :-) En vandaag hebben we een BBQ en dat treffen we want de afgelopen tijd is het hier erg zonnig en mooi weer maar het schijnt dat het over 4 a 5 weken enorm gaat sneeuwen dus dat zou lekker zijn om te snowboarden.

Ook moeten we nog steeds met een paar zweedse studenten "Caps" spelen dat is in Zweden het drankspel waar ze zelfs competitie in hebben en waar ze nu druk mee aan het oefenenen zijn.

Voor de rest doen we ook nog serieuze dingen in Zweden. We zijn zaterdag naar Boda borg geweest. Dat is een advature huis waar je allemaal kamers hebben met verschillende puzzels wat een heleboel denkwerk kan zijn of klimmen het was in iedergeval erg leuk om er een keer naar toe te gaan.

Gister zijn we ook naar een voetbal wedstrijd van de plaatselijke FC geweest (GIF Sundsvall) wat best grappig was want het is een redelijk klein stadion en het voetbal was niet om aan te zien ( zoiets als Feyenoord ;-)) maar we stonden tussen de "harde kern" koffie te drinken in een klein stadion maar het had wel wat.

dit was het weer eventjes

groetjes,
Paul

• 12 September 2006 - 15:05

Edward:

Hi Jongens,

Martin, ik zie dat je het toch nog voor elkaar hebt gekregen om mee te kunnen! Gefeliciteerd, man!

Dat voetbalstadion doet me meer denken aan het stadion van HFC Haarlem, trouwens. Of misschien de ArenA, maar dan met meer sfeer :-)

Groetjes,

Edward

• 12 September 2006 - 16:19

Johan Petri:

Hej Paul, alles goed jongen?

Leuk om te horen dat het top is in zweden. alleen wat lees ik hier nou:
    'Op school hebben we nog niet al te veel te doen maar dat gaat gelukkig veranderen want we krijgen meer les dus dat is wel super!'

meer les dat is wel super?? Wat is dat voor school in zweden, het moet echt leuk zijn ^^

Vele plezier daar nog!!

Laterz
    Johan

• 12 September 2006 - 16:29

Mèlanie:

Hey Paul

Wat heb jij veel vrouwelijke medestudenten zeg! Heb je geen mannelijke?
    Hier in Nederland is het ook echt bbq-weer, voorlopig dan, maar daar genieten we van.

Groetjes, Mèlanie

• 12 September 2006 - 17:40

Nelenfrans:

paul leuk weer een bericht van je hier is alles oke hoe zijn de zweedse schonen anders als hier? groetjes van je ouwe vader

• 13 September 2006 - 14:02

Margriet:

al dat bier... zweden was toch zo duur met alcohol? wat zul je een arme student worden! oh ja en wil je voortaan de juiste onderschriften plaatsen bij foto's? want bij de foto 'medestudenten' had wel vrouwelijke mogen worden toegevoegd;-) micheal houdt zich iig wel aan de juiste onderschriften :-D

• 17 September 2006 - 10:19

Nel En Frans:

he joh wanneer plaats je weer eens een bericht dan doe je dat maar tussen de feestjes door doei

• 18 September 2006 - 11:46

Reyer:

hoi paul,
    je web blog gevonden door je broer,die was gister bij ons op de kermisborrel.volgens mij heb je het erg naar je zin.Veel plezier nog en ik kijk zo nu en dan nog of je je wel vermaakt!! haha
    groetjes uit hoorn

• 18 September 2006 - 15:49

Martijn:

Ey Paul,

Foto's zien er goed uit! Nog een klein maandje en dan komen we je ff opzoeken! veel plezier verder en tot dan he!

groetjes!