Back from Stockholm - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu Back from Stockholm - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

Back from Stockholm

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

25 Oktober 2006 | Zweden, Sundsvall

Iets later dan verwacht weer een nieuw berichtje.

Ik heb weer een paar leuke weekendjes gehad.
2 Weken geleden waar Rory en Martijn wat erg gezellig was. Eindelijk weer wat meer nederlanders ;-) dus even wat minder engels spreken en dat soms wel leuk. We zijn een paar keer uitgeweest eerst naar de Oscars en de 2de avond naar het studentenhuis en nog een andere bar. Voor de rest hebben we nog wat van Sundsvall gezien en nog heel even geshopt.

Afgelopen week zijn we met ongeveer 25 studenten naar stockholm geweest wat erg leuk was. We zijn met de bus heen en terug gegaan wat ongeveer 5 uur!!! duurt 1 kant op. We zijn om 8 uur vertrokken en zijn rond 1 uur aangekomen en daarna zijn we naar onze jeugdherberg gegaan wat een boot bleek te zijn. Het was erg goedkoop om daar te verblijven maar er was een bed wat lang genoeg was dus het was perfect. We sliepen met ze vieren in 1 kamer. s'-middags zijn we eerst stockholm een beetje aan het verkennen geweest maar et was erg slecht weer (regen,koud) dus het duurde niet al te lang. We hebben evengoed wat gezien waaronder het paleis. Daarna hebben we wat gegeten. Na het eten zijn we begonnen met wat drinken op de kamer en rond een uurtje of 11 gingen we op pad naar de disco. De eertse avond zijn we naar de Spybar geweest. Het was erg leuk alleen een beetje duur want entree was rond de 13 euro een een biertje 5,5 euro maar het was het waard!. Achteraf te horen schijnt de Spybar de discotheek van stockholm te zijn waar veel beroemde mensen rondlopen maar heb ze helaas niet gezien.

De volgende dag zijn we rond een uurtje of 1 weer de stad in gegaan om wat cultuur te snuiven en hebben het een ander weer gezien. S'-Avonds zijn we naar de "kikkerbar" geweest wat ook erg leuk was. Ze hadden erg goede muziek en het zag er erg luxe uit. Ook deze bar was weer erg duur 10 euro entree en weer 5 euro voor een biertje.

Zondags moesten we rond 6 uur s'-middags weer terug met de bus. Rond 10 uur stonden we op en daarna zijn we de stad weer even ingeweest nog even geshopt rondgekeken en koffie gedronken want dat doen de zweeden veel koffiedrinken,koffiedrinken. Rond een uurtje of half 12 waren we weer thuis.

Dit was het wel weer een beetje
Morgen komt eindelijk Margriet langs!! dus dat wordt een super weekend!!

Groetjes,

Paul

• 27 Oktober 2006 - 09:39

Jan Marga Anita:

Hoi Paul
    Leuk verslag.
    5 uur in de bus is wel een lange zit maar ja je ziet wel wat van het land teminste als het een beetje licht was natuurlijk.
    Blij dat je Margriet weer dichtbij je hebt, denk?
    Goed weekend en groetjes vanuit Andijk

• 30 Oktober 2006 - 20:10

Mèlanie:

En hoe was je weekend met Margriet?

• 31 Oktober 2006 - 21:26

Paul:

Ik heb een topweekend gehad met margriet!!

maar wat ik even kwijt wil HET SNEEUWT!!!!!

sinds vandaag ligt er sneeuw en wel al 20cm op 1 dag!! dus margriet is helaas 1 dag te vroeg weg :-(

• 02 November 2006 - 18:24

Mèlanie:

Leuk voor je zeg!
    Jammer dat Margriet de sneeuw mist, maar goed, ze komt nog een keer, dan zal er vast heel veel sneeuw liggen.
    Wanneer ga je skiën of snowboarden? En heb je al sleetje gereden en sneeuwballen gevechten gehouden? Sneeuwscooteren is ook aan te raden, vraag maar aan Chris ;)
    Hier wordt het ook kouder, met kans op nachtvorst!

• 03 November 2006 - 19:48

Margriet:

ook ik heb een topweekend gehad met paul:D Baal er wel van dat het nu enorm sneeuwt, maar zoals melanie zegt zal ik in december voldoende sneeuw zien! ik mis je lief.. binnenkort maar weer webcammen! dikke kus (K)

• 04 November 2006 - 12:15

Reyer Koeman:

klinkt goed stockholm!!!zijn wij vd zomer geweest en het weer was toen een stuk beter.Veel plezier met de sneeuw en geniet nog maar een tijdje

groeten reyer

• 05 November 2006 - 15:08

Nelenfrans:

hei die paul leuk die sneeuw maar laat dat ook eens zien plaats weer eens een bericht met foto's groetjes van thuis doei

• 07 November 2006 - 20:10

Je Ouwe Meester Bos:

Paul,
    vai nibbik .nl ben ik even op je site geweest. zo te zien en te horen gaat het goed met je. Zelf ben ik ook voor een studiereis naar zweden geweest..wat mij opviel, moet jou ook zijn opgevallen..ze zijn wel heel blond....
    succes met je studie en doe de groeten in kristianstad.
    Piet

• 08 November 2006 - 10:50

Nelenfrans:

hei paul nog een keer plaats weer eens een ander bericht op je side leuk he dat bericht van je basisschoolleraar doeg

• 08 November 2006 - 13:30

Paul:

de website:

www.adser.nl is were upgedated en alle sneeuw foto`s staan erop