Sneeuw ! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu Sneeuw ! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

Sneeuw !

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

10 November 2006 | Zweden, Sundsvall

Het werd weer eens tijd voor een nieuw berichtje dus bij deze!

Het grootste nieuws is dat er sneeuw is gevallen en erg veel sneeuw op 1 dag!! de eerste dag is er ongeveer 15cm gevallen en daarop volgende dagen iets minder. Maar nu is het meeste al weer weg omdat het dooit maar voor morgen en de komende dagen verwachten ze weer veel sneeuw.

Omdat er sneeuw was gevallen hebben we gelijk gekeken voor snowboard uitrusting en heb alleen goedkope schoenen kunnen vinden voor 25 euro en dat is erg goedkoop. We hebben wel een kindersnowboard en een snowmobiel gekocht en daar hebben we al veel lol meegehad ;-) (zie de foto's)

Ook heb ik een erg fijn weekend gehad met margriet. We hebben niet al te veel gedaan maar het was lekker ontspannen en toch en erg fijn weekend gehad!! Hoop dat het snel kerst wordt ;-)

Op school gaat het erg goed. Heb 1 vak afgerond en die heb ik zogoed als gehaalt dus dat is super!!

Voor de rest hebben we af en toe weer wat feestjes en vooral verkleed feestjes vanwege Halloween wat ze erg serieus nemen in Zweden.

Dat was het weer zo'n beetje!!
p.s heb een 2de appeltaart gemaakt en die was beter dan de eerste!!! ;-)

groetjes,

Paul

• 17 November 2006 - 18:27

Nelenfrans:

paul dan reageer ik maar een keer je hebt een mooie appeltaart gemaakt maar smaakt ie ook lekker? is er nog meer sneeuw bij gekomen dat was het weer doei xxx van thuis

• 18 November 2006 - 09:46

Martijn:

Hey,

Alles lekker??Hoe gaat het met snowboarden? Beetje talent??? Foto's zien er goed uit!!
    Geniet van je tijd daar, want voor je het weet zit je weer in Nederland!!

Spreek je he!
    Martijn

• 18 November 2006 - 16:25

Mèlanie:

Hey Paul!
    Wanneer zet je er weer een nieuw berichtje op? En hoe gaat het? Ligt er nog steeds veel sneeuw? En heb je al gesnowboard?
    Hier in Nederland hebben we de Sint intocht gehad en de sint had geluk want het is vandaag toch warm! Iets van 12/13 graden of zo (we hebben nog geen buitenthermometer), echt niet normaal. Maar goed, de chocoladeletters en pepernoten zijn bij ons dus in huis. Die heb je daar zeker niet?
    Het feestje van oma Koeman was zeer geslaagd. Ze vond het ook erg leuk dat je gebeld hebt (Margriet volgens mij ook wel :) ). Het was erg leuk om iedereen weer te spreken en het was ook erg goed verzorgd. We misten je allemaal wel hoor, en vroegen ons af hoe het met je gaat :P
    Maar goed, wij gaan eten maken. Boerenkool met worst; dat schijn je erg te missen. We zullen aan je denken.
    Groetjes, Mèlanie
    En natuurlijk ook de groeten van je broer.

• 28 November 2006 - 10:03

Nelenfrans:

hei paul zet weer eens een nieuw bericht dit is oud spul tijd voor wat anders doei