De laatste weekjes - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu De laatste weekjes - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

De laatste weekjes

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Januari 2007 | Zweden, Sundsvall

Het werd weer eens tijd voor een nieuw bericht dus bij deze.

Nog enkele weekjes en dan is het gebeurt in zweden en opzich zijn we daar wel aan toe het wordt allemaal een beetje saai nu in Zweden rustig met school,Geen sneeuw (om te snowboarden).

In iedergeval is er genoeg te vertellen wat we allemaal nog gedaan hebben.

Mijn ouders en margriet zijn nog langs geweest rond de kerst wat erg gezelllig was. We hebben genoeg gezien wat bergen beklommen en met ze allen gezellig kerst gevierd.

Na kerst zijn we nog met ze 7-en naar Stockholm geweest. In stockholm hebben we oud en nieuw gevierd wat wel erg gezellig was. We hebben nog veel daar van de stad gezien en met oud en nieuw heel mooi vuurwerk gezien. We zijn tot de 2de in stockholm gebleven en daarna terug naar huis voor de volgende trip.

3 januari hebben we eerst afscheid genomen van margriet en daarna zijn we gelijk weer op pad gegaan voor ons 2de snowboard avontuur. Na een paar uurtjes rijden waren we eindelijk aanbeland in Vemdalen waar we 5 dagen hebben gesnowboard. We waren samen met de belgen heen gezellig weer in 1 huisje (Met een sauna!!. Het snowboarden ging steeds beter en kan de basis nu erg goed dus een kwestie van nog veel snowboarden en dan komt het heleaal goed. Wel kwam ik weer een beetje stijf en blauw thuis. We hebben gesnowboard tot de 7de en daarna weer in Sundsvall beland zonder al te veel problemen.

De planning is nog 1 keer te gaan snowboarden rond de 20ste en daarna terug te keren naar Nederland maar dat is nog niet helemaal zeker. En tot die tijd nog leren en studeren!

groetjes,

Paul

• 11 Januari 2007 - 16:32

Thijs:

Paulus! Nog een paar goeie laatste weken man!

• 11 Januari 2007 - 22:55

Tini:

Ha,die Paul,
    Wat heerlijk dat je toch nog sneeuw gezien hebt en gesnowboard. Geniet nog maar lekker de laatste weken. Op het moment in Nederland waai je van de weg!

• 12 Januari 2007 - 09:52

Nelenfrans:

paul mooi stukje maar de laatste loodjes zijn het zwaarst goeie afsluiting en geniet nog van de tijd dat jullie nog in zweden zijn een groet van ons doei

• 15 Januari 2007 - 13:23

Gert-Jan:

Paul!

Tot over een paar weken man! Hou je goed daar en geniet van die laatste paar weken, dan zien we je over een paar weken weer... Succes met je tentamens.

Groeten vanuit Nibbixwoud

• 16 Januari 2007 - 21:52

Paul:

Ja het is ff aftellen maar we gaan hoogst waarschijnlijk de 26ste hier weg en dan de 27ste thuis

• 17 Januari 2007 - 09:14

Martijn:

Ey Paul,

Veel plezier nog die laatste dagen in Zweden. en alvast een goede terugreis.

Groet Martijn

• 22 Januari 2007 - 19:49

Mèlanie:

Gelukkig dat je nog sneeuw hebt gehad daar. Het ziet er allemaal erg leuk uit op die site van Marco.
    Vind je het slim om in 1x terug te reizen? Dat beviel toch niet? Als ik jullie was zou ik gewoon woensdag al weggaan. Maar ja, zelf weten. Een goede reis iig!!
    Mèlanie
    En natuurlijk de groetjes van je broer.

• 25 Januari 2007 - 12:51

Paul:

We gaan morgen rijden en dan hopen we zaterdag thuis te zijn en dat moet opzich wel lukken maar dat hangt af van de omstandigheden natuurlijk in iedergeval tot snel iedereen!!

• 26 Januari 2007 - 11:25

Mèlanie:

Dan zijn jullie nu alweer onderweg. Een hele goede en voorspoedige reis gewenst en misschien tot zaterdag en anders tot snel.
    Groetjes!

• 14 Augustus 2010 - 17:20