Test - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

Test

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Juni 2006 | Zweden, Sundsvall

Test

• 18 Augustus 2006 - 11:27

Cengiz:

fijne vacantie neukse

• 21 Augustus 2006 - 06:34

Krzysztof:

mocht je daar een keer haring met chocola eten dan moet je wel vertellen wat daar de gevolgen van zijn, LoL

greetz

XD

• 21 Augustus 2006 - 06:41

Emo:

hute grute

• 23 Augustus 2006 - 10:15

Fred B:

Je bent nu al een paar dagen hier weg, en nog is je log leeg :-))
    Waarschijnlijk het enige log dat als vulling nog alleen de commentaren heeft LOL
    Het ga je goed Paul !!!
    En het allerbeste

• 01 September 2006 - 18:02

Margriet:

En sinds vanmiddag 1300 uur zit je in Sundsvall heb inmiddels begrepen dat jullie helemaal brak zijn van de autorit (23! uur)verder hebben jullie een superkamer en een keuken met vaatwasser!!!!! dus de afwasborstel kan de tas weer in! slaap lekker straks dikke kus XXX

• 02 September 2006 - 05:22

Nel En Frans:

paul en de anderen lekker dat jullie erzijn endat alles goed is slaap maar lekker de klok in de rondte en we horen wel van je xx van thuis

• 02 September 2006 - 17:44

Mèlanie:

Hoi Paul!
    Nou, dan zal ik ook maar een berichtje achterlaten in deze 'test'log. Ik heb vernomen dat je goed bent aangekomen. Mooi is dat. Wat heb je verder beleeft? Hier gaat alles goed hoor. De stucadoor kan maandag komen, want in de keuken is daar nu ook alles gereed voor. Chris heeft gisteren de Cupido verkent in nieuw-staat met bier voor 1 euro was het erg gezellig. Bij jouw iets duurder?
    Groetjes!