De eerste dagen - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

02 September 2006 | Zweden, Sundsvall

Na een lange reis van bijna 23 uur zijn we goed aangekomen in Sundsvall. De volvo de we gekocht hebben heeft goed ze werk gedaan ondanks dat we er achter kwamen dat het dak lek was maar dat hebben we in nederland goed gedicht. Ook waren er wat problemen met een achterband maar na 2X oppompen hebben we geen problemen meer gehad en blijft hij hard nu.

De reis zelf was goed verlopen want we konden elkaar goed afwisselen na een paar uurtjes reizen. Onderweg hebben we het een en ander gezien alleen in Denemarken was het erg slecht weer en heel veel regen dus we konden het dak gelijk goed testen ;-).

Het was alleen een enorm stuk rijden en heb maar een half uurtje kunnen slapen maar de slaap heb ik vandaag al goed ingehaald.

In Sundsvall is alles goed geregeld de kamer ziet er goed uit want hij is helemaal opnieuw gerenoveerd en het is nog stoffig van de verbouwing. In de kamer is alles aanwezig waaronder een erg goed bed!!. De keuken is helemaal perfect want we zijn van alle gemakken voorzien waaronder ovens magnetrons en een VAATWASSER!!!

Sundsvall zelf is ook een erg mooie plaats vooral nu omdat het erg mooi weer is in Zweden. De mensen zijn erg aardig en vriendelijk.

De vooroordelen die ik heb gehoord kloppen aardig de drank valt opzich mee hoe duur het is alleen heb ik nu voor het eerst in mijn leven mijn ID moeten laten zien toen ik bier ging halen :-).
Ook lopen hier erg veel blonde vrouwen rond ;-)

Dit was het weer voor eventjes!

Groetjes paul

  • 02 September 2006 - 19:31

    Nel En Frans:

    paul we weten nu een beetje hoe woont je gedraag je wel daar he nou tot je volgende bericht xx van thuis

  • 03 September 2006 - 12:58

    Margriet:

    He lief! de foto's zien er goed uit, denk wel dat we samen in het bed passen ;-) Gister bij de kermisborrel van Jenny geweest was erg gezellig, je krijgt de groeten! Ben vandaag vrij want de cross gaat niet door. Femke is trouwens ook aangeland in Allicante, als je haar wilt volgen; femkeroeder.waarbenjij.nu
    dikke kus X

  • 05 September 2006 - 12:36

    Nel En Frans:

    paul we hebben al een tijdje niets van je gehoord maar zet even het adres waar je woont op deze pagina er zijn mensen die het willen hebben.
    xx van thuis

  • 05 September 2006 - 15:50

    Peter De Lange:

    Hey Dude, Bevalt het een beetje? Nou ik zie het wel..
    Mzzl voor mij nog 1,5 halve maand dan zit ook met mn gat niet in Nederland.. :)

  • 06 September 2006 - 17:43

    Nel En Frans:

    paul zet er nu maar weer wat nieuws op

  • 07 September 2006 - 14:20

    Audy:

    hi paul blijf je van de meiden af en geen tollie verlachen vertellen daar anders wordt het lastig voor je ik hoop je via deze manier toch nog te kunnen spreken.

    grt audt de tollie man

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Sundsvall

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2007

De laatste weekjes

14 December 2006

Eindelijk gesnowboard!

28 November 2006

sneeuw ?? het is hier warm!!

10 November 2006

Sneeuw !

25 Oktober 2006

Back from Stockholm
Paul

Actief sinds 22 Juni 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 31941

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: