De eerste week - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 September 2006 | Zweden, Sundsvall

De eerste week is bijna voorbij en er is al veel gebeurt.

Om te beginnen maar met het slechte nieuws: De Xbox van onze zweedse buurman is gestolen. Onze auto is opengebroken en het raam is kapot geslagen maar er was gelukkig niks gestolen we hebben inmiddels aangifte gedaan hiervan maar waarschijnlijk is de auto alleen opengebroken om drugs te vinden dat wordt in iedergeval van alle kanten verteld. Want waar we ook komen en vertellen we komen uit nederland het eerste wat men vraagt of we drugs hebben :-) heel raar!!

Ondanks dat is het hier geweldig!! ik heb vandaag voor het eerst een les gehad en dat was erg leuk! leuke mede studenten en de school ziet er erg leuk uit heel klein maar het is supergroot!

Ook de andere studenten uit het buitenland zijn erg aardig en gezellig. Gister zijn we met ze allen uitgegaan naar de studentenkroeg en die kroeg is erg groot! We zijn voor vanavond ook weer uitgenodigt voor een feest bij spaanse medestudentes ;-) want er is elke avond hier wel een feestje waarvoor je wordt uitgenodigt dus dat is erg gezellig.

Voor de rest heb ik al een paar keer gezwommen want ze hebben hier een erg mooi zwembad met duikplanken enzovoort en we gaan binnenkort naar de plaatselijke FC om een voetbal wedstrijd te kijken want het stadion is om de hoek (2000man).Ook gaan we naar een ijshockey wedstrijd wat hier helemaal hot is!!

In iedergeval het is hier super en kun je als je wilt elke avond dronken worden ;-)

groetjes paul

• 07 September 2006 - 15:43

Rachel:

Als je je maar netjes gedraagt Paul! :o

• 07 September 2006 - 17:07

Jenny:

He paul! Leuk om je verhalen te lezen en dat klinkt goed haha! Elke avond dronken, dan zul je het wel erg naar je zin hebben! Nog veel plezier en geniet ervan! xx

• 07 September 2006 - 17:08

Mèlanie En Chris:

Hey Paul
    Balen dat jullie ruit is opengebroken zeg! Krijg je dat weer vergoed van de verzekering?
    Je dagen klinken leuk en gezellig.
    Hier in Nibbik/Alkmaar gaat het nog steeds goed. De stucadoor is geweest en het stucwerk is nu aan het drogen, als alles meezit kunnen we dit weekend beginnen met het plaatsen van de keuken.
    Veel plezier daar tijdens je eerste echte weekend.

Groetjes!

• 07 September 2006 - 18:11

Nick:

Hee Paulus ;)

Alles goed jongen !! Zo te merken ga je een goede tijd tegemoet heel veel plezier jongen ;)

Gr.
    Nick

• 07 September 2006 - 20:17

Margriet:

hey! de foto's van sundsvall en de campus zien er leuk uit! mooi uitzicht en de campus ziet er ook gezellig uit met die kleuren (beter dan de VU:D. De foto van de auto is alleen wat minder... neem aan dat er binnenkort een nieuwe ruit inkomt? iig lijkt me een hele rit straks terug met tape niet echt super... Toch handig dat je de tape mee hebt genomen, is het niet voor het lekken van het dak dan is het wel voor ingeslagen autoruiten:D dikke kus van mij

• 07 September 2006 - 20:19

Margriet:

wat liggen er eigenlijk voor briefjes op het dashboard? toch niet nog meer parkeerbonnen he??;)

• 08 September 2006 - 18:07

Alex:

Hey paul, wil je ff een calletje nemen? hahahaha

Het is fucking druk by stream , maar ja ik ben binnekort ook pleite .. veel plezier in zweden

• 11 September 2006 - 14:29

Nel En Frans:

paul wanneer plaats je weer een nieuw bericht je hebt niks anders te doen xx van thuis