Weer een berichtje!! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu Weer een berichtje!! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

Weer een berichtje!!

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 Oktober 2006 | Zweden, Sundsvall

Na vele verzoeken eindelijk weer een berichtje!!

We hebben weer een paar leuke dingen beleefd!

Zaterdag hebben we een Poolparty gehad wat erg leuk was. Het was in een groot zwembad met muziek en drinken drink drinken dus na een tijdje zat iedereen dronken in het zwembad/stoombad/sauna dus dat was erg leuk. Na de poolparty was er een studio 54 party in het studentencafe wat erg leuk was iedereen was verkleed als disco en veel disco/abba muziek.

Op school was het deze week wel druk dus het een en ander weer geleerd!

Op donderdag hebben we eerst bij izzy gegeten zij komt uit bosnie en heeft voor ons bosnisch gekookt wat erg lekker was!

Na deze maaltijd hebben we weer salsa les gehad ( ja dansen :-)) en na de salsa les hebben we de verjaardag van Imaan gevierd want zij was jarig :-)

Vrijdag hebben we een echte mannen avond gehad met onze buren dus pizza bier en rocky en daarna nog uit maar er was niks meer open dus dat viel een beetje tegen. Pluspunt van de avond was dat ik een Digitale camera heb gevonden dus dat is wel relaxed (y)

Dat was het weer ik ga de site flitsender proberen te maken ;-)

En als jullie alle foto's willen zien kunnen jullie naar de volgende site gaan:

www.adser.nl

Daar staan al onze foto's op en die wordt regelmatig geupdated!

Groetjes,Paul

• 09 Oktober 2006 - 09:26

Gert-Jan:

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt ouwe pik. Ik hou de berichtgevingen nauwlettend in de gaten... Volgende week komen Rory en Martijn langs...
    Geniet er van en hou je goed Paulus. Spreek je!

• 11 Oktober 2006 - 20:05

Mèlanie:

Paul en Salsa? Ik weet nog goed hoe het stijldansen bij je ging :P Dit past vast beter bij je! Misschien is het leuk om een demonstratie te geven als je weer thuis bent.
    Je foto-site is erg leuk! Wanneer er weer nieuwe foto's op?
    Hier in Alkmaar gaat alles goed, we zijn nu zover dat ik de keuken ook echt (met wat improvisatie, want hij staat nog maar deels) kan gebruiken. Ik heb vandaag voor het eerst gekookt! Verder zijn we nog druk aan het verfen maar zullen we over een paar weken echt gaan verhuizen. Jippie!
    Veel plezier daar nog en ik wacht weer op je volgende berichtje (van je belevenissen met Rory en Martijn misschien???)

Groetjes!

En natuurlijk ook de groetjes van je broer, die vermaakt zich nu ook, de TV werkt nu namelijk ook en er is voetbal, dus rara wat zal die nu aan het doen zijn...precies!

• 13 Oktober 2006 - 08:48

Nel En Frans:

hei paul maar weer een berichtje van ons je zult wel een druk weekend hebben met het bezoek van rory en martijn "gefeliciteerd met je verjaardag" veel lol met elkaar en we horen nog wel van je groetjes van thuis.

• 16 Oktober 2006 - 13:42

Paul:

op:

www.adser.nl staan er weer nieuwe foto's van pagina 18

• 17 Oktober 2006 - 10:09

Thomas:

stakker, zie dat je het lekker naar je zin hebt. maar denk erom, houd je fallus in de pantalon. hoop dat je een leuke tijd had hebt met tinus en rory. excuses van mijn kant voor het feit dat ik totnogtoe nog geen bericht heb achtergelaten. dit komt vanwege mijn bezigheden als blokhoofd in de fruitteelt. een zeer zware baan zoals je je misschien zult kunnen voorstellen. inderdaad, we hebben het hier over een stressvol bestaan. een bericht achterlaten, tja daar heb je dan geen puf meer voor. zal in de toekomst wat vaker proberen een bericht op je site te penetreren. tot die tijd veel plezier en succes in zweden!!!boks

• 17 Oktober 2006 - 17:52

Anita,Jan, Marga:

Hoi Paul
    Als ik het zo lees blijven de feestjes doorgaan. Is het spelletje caps zoiets als drinken tot dat je echt vol zit?
    De demonstratie salsa waar Melanie het over had lijkt ons een heel goed idee.
    Hou je goed Paul groetjes

• 20 Oktober 2006 - 08:42

Nel En Frans:

hei paul wanneer plaats je weer eens iets nieuws dit weten we nu wel veel plezier in stockholm dit weekend tot je volgende bericht doei groetjes van thuis