De eerste maand - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu De eerste maand - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

De eerste maand

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 September 2006 | Zweden, Sundsvall

De eerste maand is weer bijna voorbij!

We hebben weer een paar leuke dagen gehad hier in zweden!

Vooral afgelopen weekend was erg leuk we zijn kamperen geweest met 25 mede studenten in een nationaal park. We zijn met auto's er heen gereden ongeveer 1.5 uur en daarna eerst de hoogste berg van zweden beklommen en daarna begon het echte werk pas.

We moesten eerst ongeveer 8km lopen waar we ongeveer 3.5 uur over hebben gedaan omdat het dwars door het bos en bergen ging maar het was voornamelijk zwaar de de bagage(bier) maar het was het waard erg mooie natuur enzo. Na de 8 km waren we bij de 'huisjes' die je gratis kan huren maar het is ook net niks het enige wat je krijgt is een huisje met muren een dak en wat beddeb voor de rest geen water/wc of andere luxe!!

We hebben daar een kampvuur gemaakt en even gezwommen maar dat was erg koud!! daarna ge-BBQ-ed en rond het kampvuur gezeten en de bedoeling was om niet te gaan slapen maar dat is niet gelukt :(. Eerst hebben we op het strand geslapen maar dat werd toch te koud en dus maar op een tapijtje gelegen maar het lag best goed (y). Na de nachtrust zijn we zondag weer terug gelopen wat een stuk beter ging zonder bagage en daarna de hele dag bijna geslpaen omdat ik best moe was!

Op school wordt het steeds drukker en krijg het steeds drukker maar het zijn erg leuke vakken die we krijgen!

Ook het sporten gaat nog steeds goed we zijn bezig met een basketbal team te starten en we zwemmen bijna dagelijks!

En de feestjes worden weer ietsje minder de dagen dat we uitgaan is woensdag(karaoke) vrijdag zaterdag en soms zondag dus het komt helemaal goed!

voor de rest heb ik een echte ikea bezocht en die is het zelfde als ij nederland alleen ietsje groter nog!

dat was het weer voor deze keer!

p.s ik heb ook nu een zweeds nummer: +46762335643

groetjes paul

• 27 September 2006 - 15:15

Chen:

Ikea rulez!! :D

• 27 September 2006 - 17:14

Margriet:

ben je toch nog een keertje in je leven aan het kamperen geweest, althans iets wat er op lijkt.. Overigens klopt je telefoonnummer niet die je hebt vermeld. Kus

• 27 September 2006 - 17:20

Nelenfrans:

paul ik heb je nummer een paar keer geprobeerd te bellen maar het is niet goed dat +je staat voor 00 als het goed is maar dus niet verder een leuk bericht en mooie foto's broetjes van thuis doei

• 27 September 2006 - 18:07

Paul:

ja sorry had het nummer verkeer overgenomen: +46762335643

of 0046762335643

mijn fout sorry!!!

• 28 September 2006 - 16:36

Fedde:

Hey Paul.. je kent me niet.. maar ik zie dat je in Sundsvall zit en ik ben samen met iemand van school misschien ook van plan het 2e semester dit jaar (februari) naar Sundsvall te gaan.. Dus cool om zo je weblog een beetje te checken.. ben benieuwd naar je bevindingen en of je het aanraadt :)
    Wat studeer je daar? En welke opleiding doe je in Amsterdam?

Grtz

• 04 Oktober 2006 - 17:24

Nelenfrans:

hei paul wanneer zet je weer eens iets nieuws op deze side we hebben het nu wel weer gezien doei