Hej! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu Hej! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Paul Velzeboer - WaarBenJij.nu

Hej!

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

19 September 2006 | Zweden, Sundsvall

Er is weer genoeg gebeurt in Zweden vandaar weer even een weblog

Op school is het nog steeds erg leuk en we krijgen het gelukkig een stuk drukker nu af en toe huiswerk meer lessen enz en de lessen die we volgen zijn erg leuk. Ook leer ik steeds meer Zweeds dus als ik terug kom kan ik hopelijk vloeiend zweeds :-)

Qua feestjes word het gelukkig ook wat minder. We hebben nu vaker etentjes en dan bijvoorbeeld spaans eten en we hebben nog een italiaans dinee met echte italiaanse pasta (y). En zondag is de vaste filmkijk avond.

Mijn conditie word ook steeds beter want ze zwemmen bijna elke dag en we hebben al een keer volleybal gespeelt en we gaan een basketbal team opstarten met een paar duitse en amerikaanse medestudenten.
Zaterdag was heel leuk want eerst hebben we "Brennbal" gespeeld de zweedse variant van honkbal en daarna zijn we gaan voetballen.

Het weer is nog steeds prachtig in Zweden rond de 25 graden en elke dag zon. Gelukkig zijn de verkiezingen ook over in Zweden want iedereen in Zweden is er meebezig. De auto doet het ook nog steeds perfect en we hebben alle ramen nog!!

Groetjes paul

• 20 September 2006 - 05:14

Arjen:

In het begin zijn er altijd wat vaak feestjes...komen later wel weer terug :P

• 20 September 2006 - 12:18

Paul (v):

Wat een kleine mensen hebben ze in Zweden. Of zijn die Hollanders gewoon zo groot?

Maar Paulus, Miss verkiezingen in Zweden, IMBA toch? :P

• 20 September 2006 - 18:41

Chris En Mèlanie:

En hier in Alkmaar vorderen we gestaag: We hebben internet, een blauwe muur (echt heel mooi) en een muur met behang in de slaapkamer. Chris werkt nu even van 10 tot 22 in IJmuiden maar we hebben lieve (schoon)ouders die wat doen als wij aan het werkt zijn want ook Mèlanie heeft nu een vaste baan (bij de ggd Alkmaar).
    Erg leuk om te lezen dat je zo sportief doet... haha.
    Veel plezier daar met school en de feestjes en je sport.
    Groetjes!

PS gefeliciteerd met Margriet

• 24 September 2006 - 09:09

Mèlanie:

Wat is de website van Amanda en Reyer in Vietnam? Iemand?

• 24 September 2006 - 11:36

Nelenfrans:

paul laat weer eens iets van je horen en maak weer eens een andere page je beleefd daar genoeg doeg groetjes van thuis

• 26 September 2006 - 19:47

Anita/Jan/Marga:

Hoi Paul
    De feestjes worden vervangen door etentjes begrijp ik. Maar goed dat je veel zwemt en voet/volly/bernnbal speelt.
    Want al die etentjes zetten wel aan.